Saturday, May 14, 2011

swirlingg tongue ~


korangg aq bestfriend tak ? klaw ad , take care of you good friend well , because bukan senang nak crik kawan baik yang betul betul baik , care , sayangkan kita . Aku ? , hmm . bagi aku citaa dulu . Aku nehh ad seorang kawan , hmm rapat since last year , tak taw napa aq bolehh sayangg gilaa dekat dy , aku selidik start aq pgy umrahh , dy macam sedeh lahh aq pgy , start dkt situ aq mcm terharuu gilaa lahh . Bnyak konflik yg berlaku masa aku f4 lepas Raya , aku malas nak citaa balik sbb ianya terlalu sakit lagi mnyakitkan . hmm , teruk ar gak dalm jngka masa waktu tuhh , bolehh aq ckp form yg terseksa lahh bagi aq . Tapi pengalaman tuhh yg bnyak mengajar aq , so I dont blame to anyone , it just fate and I accepted .




I really do love her , biasalahh kadang mestilah dalam bestfriend bond , mesti ad perasaan ,MESTI , korangg pown rase jgn nk tipu r . korang rase betul ke dy sayang aq seperi mana aq sayang dia , betul ke dia rindu aq ? , betul ke dia betul betul care dkt aq macm mana aq care dkt dy ? , so do I . Aq pown mengalami persoalan seperti itu . Aq sayangg dia sangat sangat . Aq tak kesahh ap pown tanggapan dia . Pada aq , takda org pown yang mampu buat aq kekal gembira seperti dia , kalau ad pown itu hanya sementara . hmm , pernahh jugakk menangis . biasalahh kann , korangg pown ad gak kann ? jgn nak gelakkan aq plak , hahhaha . hmm pada aq , kawan aq yg sorangg nehh , betul betul berharga buat aq , aq .... aq.... nak sangat dy betul betul sayang aq , macam mana aq sayangkan dy , aq teringin sangat yg dy care dkt aq , macam mana aq care dkt dy . Aku nak sangat yg aq nehh betul betul berharga kepada dia mcam mana betapa berharganya dia kepada aku . Really want to .

so , this is her ! , Her name was given Hafifah bt Ab.hamid , a bit manja as for me lahh , heee ...
I really do love her much ! , I'll miss her when she's not around me . Miss her badly ~ , Im gonna be like crazy when we're fight . I really do love her . iheartyoudear<3 I LOVE YOU !

A word about her to me "she's my all!"

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

drop ur comment here! i'll feedback :)

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home